OBCHODNÍ PODMÍNKY

VEŠKERÉ CENY JSOU UVEDENY S DPH. JSME PLÁTCI DPH.

Nákupní řád

Nákupní řád je závazným ustanovením a zahrnuje vzájemný obchodní vztah, pravidla, práva a povinnosti mezi zákazníkem a provozovatelem internetového obchodu.

Objednávka

Objednávkou se rozumí jeden nebo více kusů zboží, které si zákazník vybral v elektronickém katalogu za účelem koupě.

Dodavatel dodá zboží na základě potvrzení objednávky objednatele tlačítkem „Objednat“ a tím se každá potvrzená objednávka stává uzavřenou kupní smlouvou závaznou pro obě strany. Při objednávce nad 10000 Kč si vyhrazujeme právo vyžadovat zálohu v hodnotě 50% z celkové ceny, to vás budeme informovat na vaší adrese (e-mail).

Dodací podmínky:

  • Zboží, které bude na skladě, bude doručeno do 5 pracovních dnů, ostatní v nejkratším možném termínu. V případě, že se vyskytnou nepředvídatelné události, vyhrazujeme si právo na prodloužení expediční lhůty. O tom však bude zákazník informován.
  • Zboží bude zasláno na adresu uvedenou v objednávce jako adresa dodání.
  • Dodavatel je povinen vystavit k prodávanému zboží daňový doklad, který je nedílnou součástí dodávky.
  • Vlastnické právo na zboží, které bylo dodáno, přechází na zákazníka až úplným zaplacením kupní ceny za zboží.
  • Dopravu zajišťuje: Česká pošta – obchodní balík
  • V případě, že si vámi objednané zboží nevyzvednete, a toto se nám vrátí zpět, budeme po vás vymáhat náklady na marné zaslání objednaného zboží.
  • Způsob platby lze uvádět těmito způsoby:
    • Na dobírku – 150 Kč (při objednávce nad 4 000 - 75 Kč, při objednávce nad 8 000 je poštovné 0 Kč)

Záruka a reklamace

Záruka se nevztahuje na:

  • Vady vzniklé běžným používáním
  • Nesprávným používáním výrobku

Záruční doba je 24 měsíců ode dne uvedeného na prodejním dokladu jako datum uskutečnění zdanitelného plnění. Reklamaci je nezbytné uplatnit hned, bez zbytečného odkladu, jakmile se vada objeví. Případné další užívání může vadu prohloubit, což bude taky důvodem zamítnutí reklamace.

Reklamace může být uznána pokud je zboží reklamováno před použitím a jde o výrobní vadu.

Místo a lhůta vyřízení reklamace

Práva a odpovědnosti se uplatňují u prodávajícího, u kterého bylo zboží zakoupeno.

V případě uznatelné vady zboží, toto zboží zašlete na adresu uvedenou na daňovém dokladu, s průvodním dopisem, obsahující název zboží, popis vady a kopie dokladů, na základě kterých došlo ke koupi zboží. Nezapomeňte uvést, jakým způsobem chcete vrátit peníze (složenkou nebo převodem na váš účet ..) a nebo jestli chcete zboží vyměnit za jiné.

Lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů. V případě výměny zboží je lhůta na vyřízení reklamace u skladovaného zboží 10 dnů. Pokud zboží není na skladě, budeme se snažit co nejdříve vaši záležitost vyřídit. Nezapomeňte uvést vaši kontaktní adresu (e-mail, telefon) abychom vás mohli informovat o stavu vaši reklamace.

V žádném případě neposílejte zboží zpět na dobírku!!

Právo na vrácení zboží

Máte právo nepoužité a nepoškozené zboží do 14 dnů od jeho převzetí vrátit bez udání důvodu a jakékoliv sankce. Zboží zašlete obyčejnou zásilkou, ne na dobírku! U originálním obalu a s dokladem. Peníze vám zašleme na váš účet nebo peněžní poukázkou a to do 3 týdnů od obdržení zboží.

Odstoupení od smlouvy

Prodávající může zrušit objednávku v případě,že se objednané plnění stane nemožným, z důvodů zrušení výroby objednaného zboží,nebo jeho dlouhodobou nedostupnost na trhu. Pokud se nemožnost plnění týká pouze části objednaného zboží,může prodávající zrušit pouze tu část objednávky,která se týká nemožnosti plnění. Prodávající může změnit objednávku,pokud se výrazně změní kupní cena a mezi prodávajícím a zákazníkem nedojde k dohodě o změně kupní ceny. Pokud nedojde k dohodě o změně kupní ceny pouze u jednoho zboží,může prodávající změnit pouze tu část objednávky,která se týká tohoto zboží. V případě,že se prodávající dostane do prodlení s plněním a svůj závazek nesplní ani v dodatečně dodhodnuté lhůtě se zákazníkem,má zákazník právo odstoupit od smlouvy. Odstoupení od smlouvy může v tomto případě zákazník telefonicky na tel. čísle 776 555 344,nebo el. poštou na e-mailu obchod@lovec-shop.cz. O prodlení prodávajícího s plněním se nejedná,pokud zákazník odmítne nabídnuté plnění včas a řádně přijmout.